Gergely Roland < RALLY ŐRÜLT> weblapja
Gergely Roland < RALLY ŐRÜLT> weblapja
Menü
 

Google

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Számláló
Indulás: 2006-12-19
 
Rallys oldalak
 
Állítsd be kezdő lapnak!
MP3 kereső
 
Koncz Robi
Koncz Robi : Koncz Robi

Koncz Robi

Rolee  2007.02.23. 18:48

Koncz Robi

 

 
"...Se’ perc alatt 190 km/h, majd azzal a sebességgel Tibi ráfordul a balkanyarra... magamban kuncogni kezdek...persze-persze, majd befordul, mi? Há’ befordult…mégpedig simán... ott kicsit ráfagyott a vigyor a képemre, miközben próbáltam lehámozni magam az öntapadós garfieldplüssállat pózból a jobboldali üvegről, ahová a nehézkedés préselt…
A Subaru mérnökei a fizika óra némely részéről bizonyára hiányoztak, ugyanis az autó az átlag ember számára hihetetlen sebességgel úgy fordult el, hogy a csúszáshatár közelében sem voltunk..."


Az elmúlt hétvégén, szombaton lehetőséget kaptam a toljadneki csapatától, hogy a WR EVOLUTION KFT szolgáltatását kipróbáljuk, ahol két legendás konkurens vérbeli bajnok rallyautó utcai változatait, név szerint a Subaru Impreza 2,5 WRX Sti-t és a Mitsubishi Lancer EVO IX-et próbára tegyem.

Már olvastam a szolgáltatásról, de megmondom őszintén, szkeptikusan fogadtam, miszerint itt valami nem kerek...
A szolgáltatás két vadonatúj csúcsmodell kipróbálását kínálja 11 km-en, úgy hogy a hatalmas értékű autókat ÉN MAGAM VEZETHETEM. Eddig oké. Azonban ott az ár... 15 ezer Ft... Igen, tizenötezer... Ezt nem nagyon értettem. Ez átlag halandó polgárnak is kigazdálkodható...
Ááááá... ez kacsa, túl szép, hogy igaz legyen... gondoltam.

Hát azt most itt leszögezhetem mindannyiótoknak, NEM AZ!!!

Már egy héttel a megbeszélt idő előtt izgultam, nehogy pont most essen a hó... Máskor ezért nem szurkolnék, de hóban ez a dolog nem működne.. Hál’isten nem esett... csak én influenzába, de nagyon gyorsan próbáltam meggyógyulni, mert nagyon akartam a próbát!

Vikiék jóvoltából a megbeszélt időpontban találkoztam a cég tulajdonosával Csernák Norberttel, és Kazincy Tibor urakkal.

Két gyönyörű, tiszta, makulátlan állapotú autó fogadott, ami - valljuk be őszintén - minden rally iránt fogékony ember szívében melegséget gyújt!
Azt sem tudtam, hova nézzek...egyik gyönyörűbb, mint a másik, két agresszív vadállat, két vágtatni vágyó vadló, vakító napsütés, és a kiskunlacházi reptér széles betoncsíkja, ahová perceken belül kihajthatok két legendával!

Tibi, a próbát végig felügyelő, abban segédkező személy, így a továbbiakan vele ténykedem. Beülünk az Sti-be...
Ő balra, én jobbra...Tibi elmondja a száraz alapadatokat 280 LE, 4WD már 2,5 L motor, Bridgestone gumik, 13.000 km 3. garnitúra(!) fékbetét.

Elindítja…melegíti... úúúúúúúúúú...az a hang, ha hallanátok, jobb mint bármelyik csúcshifi…na itt a vásárláskor nem nagyon kerülhet szóba a cd gyártmánya… kutyát nem érdekel, olyan jellegzetes muzikális hangja van a boxernek!
No de a próbára térjünk vissza. Két kör közül választhatnak a leendő ügyfelek.
Az egyik, egy 1,1 km hosszú egyenes, a közepén egy nagy tempójú kanyarral, melyet 5-ször tehet meg mindenki, oda-vissza, így 11 km-t autózva.

Tibi először ezt a kört kezdi, hogy megmutassa, körülbelül mire lehet majd számítani. Itt elkövettem az első hibámat... a jobb oldali ülést nem állítottam be, s bár hiába tartanak jól a Subaru kagylóülései, mivel a lábam nem ér el a padlólemezhez, hogy támaszkodni tudjak, kicsit úgy érzem magam, mint a kútban a vödör, szóval keresem a helyem faltól falig...
Az már jobboldalról is egyértelműen érződik, hogy jól szedi a lábát a szekér… Se’ perc alatt 190km/h, majd azzal a sebességgel Tibi ráfordul a balkanyarra... magamban kuncogni kezdek...persze-persze, majd befordul, mi? Há’ befordult…mégpedig simán... ott kicsit ráfagyott a vigyor a képemre, miközben próbáltam lehámozni magam az öntapadós garfieldplüssállat pózból a jobboldali üvegről, ahová a nehézkedés préselt…
Vazeg ez tényleg tök simán befordult…há de hogyan?
A Subaru mérnökei a fizika óra némely részéről bizonyára hiányoztak, ugyanis az autó az átlag ember számára hihetetlen sebességgel úgy fordult el, hogy a csúszáshatár közelében sem voltunk… megdöbbentő!

Na visszafelé ugyanez, de már ülésbeállítás után, így sikerül az ülésben tartanom magam. Azonnal átülök. Beállítok mindent ahogy kell, meghallgatom Tibi instrukcióit, hogy ne csúsztassam a kuplungot, és 5500-nál (váltásjelző lámpa plussz hang is segít) váltsam el. Elrajtolok…szenzációs. Ezt meg bírnám szokni...:) 3500 körül ismerős-ismeretlen érzés kerít hatalmába… éreztem már ilyet, csak nem autóban :-)
Annak idején csikó koromban (haj de rég volt…) minden péntek reggel lenyúltam két kiflit a helyi Miszler Misi bácsi pékségéből... 4:40-es buszra mentem, a kifli meg ott várta a boltba szállítást… hát kettő nem ért oda...:) (mentségemre szolgáljon, hogy az árat többszörösen otthagytam máskor, a bolt meg ilyenkor reggel nem volt nyitva..) Na most olyan 2. közepén lebuktam, mert épp azon filóztam, hogy sötétebb, vagy világosabb kiflit vigyek amikor az azóta megboldogult Misibá úgy vert hátba péklapáttal, hogy rögtön léptem 3-at anélkül, hogy a lábam egyszer is leért volna...
Nem lett semmi a dologból, mert az öreg mikor megismert még elnézést is kért, én pedig onnantól legálisan vittem kiflit, de a gyorsulás brutális élményét az öreg pék ültette el bennem a lapátjával… Kicsit elkalandoztam… szóval egyes beakaszt a Subarun, óvatos rajt, 3500. Megint hátbabasznak péklapáttal. Önkéntelenül is hátranéznék, ott-e a Misibá, de nincs rá időm, ott a sípszó és a villanó jel, hogy váltsak! Húzom a kettőt, (olyat prüszköl a lefujószelep, mint a szomszéd macskája, Colin kutyám felé a megyfánk tetejéről) megint a péklapát, hisz fordulat nem esik 4000 alá. Érzem, hogy a szám vigyorra görbül. Valami perverz, titkolandó dolog tud az embernek ilyen élvezetet okozni. De má’ megint fütyül, gyorsan váltok a hihetetlenül pontos, jól megvezetett, rövid úton járó váltón, megint óriási szuszogás... hát ez valami baszott jó, konstatálom... Se perc alatt felszórom az 5-ig, és 180-nal fordulok valamit, amit amúgy 150-nel se mernék, mégpedig simán, a megcsúszás legkisebb szándéka nélkül, s már könnyedén húzom a 6-at a kanyar végén... ááááá vazeg... nincs felvétel? Én mindig ezt akartam csinálni!

Eddig minden szuper a csillagos japán márkán, igazi élményautó. És a hangja… nem győzök betelni vele. Isteni. Nem hangos. Nem tolakodó. Nem az "N"-es Kadett hurkatöltő hangja, hanem a boxermotor jellegzetes dörmögő, bugyborékoló morrogása, mely pontosan annyira szűrődik az utastérbe, hogy felpezsdítse a véred, de nagysebességnél sem érzed úgy magad benne, mintha a fejed két összeütött cintányér közé szorult volna! Hozzá a turbó lefújása okozta prüszkölő, fujtató hang a váltáskor... hát esküszöm ennél jobb dolog felöltözve nincs a világon!

Jön a féktáv. Az első dolog, ahol 9-es a Subaru a 10-es skálán. Jó a pedál, fog is, ahogy kell, mint ahogy megszoktam, de nincs az a durranás, mint amit vártam. Nem mondom, hogy rossz, de ültem már olyan utcai autóban, amin jobb fék volt, de azért dobfékes zsigulin edződött hazánkfiának, mint én, ez is igen harapós.

Megfordulok, vissza… péklapát megint, minden váltásnál a prüszkölés, majd megint a lapát... fenomenális… vigyor levakarhatatlan! Tibi mondja a segítő instrukciókat, de nem szól bele, hogy mennyire hajtok. Gyorsan teszek még egy kört, mert nagyon tetszik, de ez látszik is az ábrázatomon... tűnődni kezdek… lehet ennél jobb egy utcai autó? Hisz a Micut nem is próbáltam! Tibi rátér viszont ehelyett a 2. választható körre…

Ez egy 6,7 km hosszú kör, több, - köztük gyors és lassú - kanyarral, oda vissza. Mivel itt pontosan nem tudom, mi után mi jön, Tibi mondja, melyiket melyik fokozatban forduljam. Nagyon nem vagyok képben, hiába kellene jól mennem itinerből, nem nagyon találom így a helyem, hogy egyszerre kell az autóra és az útra is figyelnem, de így is nagyon élvezem. Tibi hagyja, hogy hajszoljam, de igazából az autó határaitól nagyon messze vagyunk, azonban 210 km/h-val azért az egyenesben szakítunk.

Ezt a kört inkább olyanoknak javaslom, akik nem először vannak itt... a kiskörön sokkal több kigyorsítás, és féktáv van, ami pont elég arra, hogy az ember képet kapjon egy ilyen rendkívüli sportautó tudásáról. Természetesen nem cél, és erre lehetőség sincs, hogy Petter Solberget megszégyenítő fordulókat tegyünk vele az érdes reptéri betonon, de arról pontos képet ad, milyen csodálatosan stabil a futóműve, milyen pontos a kormánya, és hogy milyen brutális a motorja.

Visszaállok a depóba… és próbálom feldolgozni, milyen szerencsés is vagyok, miközben a fiúk komplett felvilágosítást adnak az autók beszerzéséről, az autók tudásáról, szervizlehetőségeiről, alkatrészárairól… mondanom sem kell, csillagászati összegeket hallok!

Rém érdekes dolgok, amit szintén nem mindannyian tudunk, és azt hiszem többen megértenék már a pórul járt Pintért a Micuval, aki Miskolc rallyn ragadt az út közepén és könnyes szemmel nézte, amint szó szerint a szárnynál fogva tépik az autóját az árokba a nézők... Az a szárny 600.000 Ft... egy defekt tud közel 1.000.000Ft -os kárt csinálni... igen egymillió! Ezeket sem tudtam, és a mindenképpen érdekes infók voltak a segítőkész srácoktól…

Miután mindkét autót kiveséztük az én kibic szintemen, beültem az EVO-ba. Elindítom. Hát a Subaru az Subaru… Semmi extra, alapjáraton jár, mint bármelyik autó. (itt nincs benne motec elektronika, ez nem jár úgy, mint egy vetőgép)
Itt mindjárt én vezetek… kicsit más a kuplung, de ugyanolyan direkt a kormány. Elrajtolok. Nyomom a gázt, jól nekilódul, talán alacsonyabbról is megy kicsit, de nincs a várt péklapát… inkább mintha vízisíznél… húz a kocsi egyre jobban és jobban és jobban. Rettenetesen kiegyensúlyozott. Mélyről húz, mint a vízhordólány, és tovább is forgatható egy 1000-rel, de nincs az átütő hátbaverő erő, mint a Subarun.

Ez viszont nagyon jóindulatúan autózhatóvá teszi, hisz mindig egyenletesen jön meg az erő, ettől lehet jobb, eredményesebb talán… a futóművéről nem tudok mit mondani, olyan messze jártam a határaitól, mint Will Smith-től Hófehérke szerepe, de a fiúk szerint a depóban elmagyarázott állítási lehetőségek az EVO-n sokkal okosabbak, és jobb a futóműve, főleg csúszós úton.

Jött viszont a féktáv. Na az már döfi. Nagyságrendekkel jobb, mint a Subarué. Harap mint kutya a postást. Nincs libegés, 200-ról úgy fékezhetsz, hogy akár a kormányt is elengedheted. Fog, mint a zöld festék, nincs mese...nagyon rendben van.

Nehezen állok le. Kikönyörgök még egy kört a Subaruban (na jó, annyira nem kell könyörögni, simán bólintanak, hogy jó) és viszem egyet a párom, Erit, és a navigátorom Cipit… Már az első váltáskor vigyorognak, a kanyarban meg hangosan röhögnek, amit Tibi furcsál is kicsit, nem ehhez szokott... megszeppent arcokat lát az első körön általában... :-)

Brutális érzés, át kell élni ahhoz, hogy megértsd. Olyan mint a sex. Attól mert láttál már pornófilmet, még nem tudsz dugni... meg hát valahogy nővel kicsit más… akkor is, ha nő vagy.. :-) Ezt mindenkinek ki kell próbálni, aki valaha is borzongást érzett egy ilyen autó felbukkanásakor, aki minden rallyösszefoglalót megnéz, aki erdőben alszik, csakhogy másnap a legjobb helyről nézhesse kedvenceit. Aki számolja a napokat Egerig, vagy éppen ő maga szögeli a saját kis Trabiját, Ladáját, hogy indulhasson egy versenyen!

Egyszóval mindenkinek, akinek a rally szó hallatán valami megmozdul!

Te aki ezt olvasod, valószínűleg sosem fogsz EVO IX-et vagy Subaru Sti-t venni, mint ahogyan én sem, ha nem nyerek a lottón. (ha nyerek naná, hogy veszek) De ezt az élmény kár kihagyni, ha a véredben a legkevesebb benzingőz is van!

Az autók vételárának 0,1 %-áért ülhetsz egy olyan technikába, amire amúgy szerintem sokunknak soha az életben nem lesz lehetősége! Nálam a Subaru nyert, de az az igazság, hogy nálam kicsi hátszéllel is indul, hisz mindig is Subarupárti voltam és vagyok, már azóta, hogy valami McRae ’95-ben világbajnok lett vele... :-) Egyszerűen szerelmes vagyok a hangjába, a brutálisan péklapáttal hátbaverő motorjába, a színébe, a bunfordi, nyers valójába, a pontos váltójába, az egészbe ahogy van. Mit mondjak, lennék a Tibi helyében… :-) Nem egy rossz meló az övé..:D

Az EVO finomabb. Utcán biztosan az. Tökéletesen passzolna egy sportos ügyvédhez, aki a lányával és a feleségével megy színházba. Vagy színházig... mert ott kirakja a jányokat, és irány a szerpentin, kicsit állatkodni...:D Fékben agyonveri a Subarut. De nem érzem benne azt a rally érzést, amit a Subaru minden porcikája sugall!

Hát egyszóval mindenkinek csak ajánlani tudom a páratlan lehetőséget, aki úgy gondolja, szüksége lehet egy felülmúlhatatlan élményre, de nincs felesleges huszonakárhány milliója erre... Akinek van, annak nem javaslom...:D

Őszinte leszek. Én nem fizettem ezért a tesztért. De bármikor szívesen megtenném, mint ahogyan biztosan meg is fogom, ha más nem, egy közeli barátom szülinapján, aki ajándékba már biztosan ezt kapja tőlem. Ez.....maradandó ajándék. Egy életre! Még ha nem is lehet polcra tenni!


Köszönet a lehetőségért: toljadneki....
Az autókért, az infókért: WR Evolution

 
RALLY VIDEÓK
 
Papp Zsolt BUKÁSA!
 
Autó a vízben!
 

 

   A legjobb rally-s oldalra tévedtél... 

2007.05.23 15:16

Egyszer véget ér a rally bajnokság,
Egyszer elmúlnak a színes gyorsok,
Egyszer véget ér az álom, egyszer véget ér a nyár,
Ami elmúlt, soha nem jön vissza már.
Egyszer véget ér a rally bajnokság,,
Egyszer nélkülünk megy a rally tovább,
És az gyorson állunk, ahol integetni kell,
De a búcsúra csak pár ember figyel.

Egyszer véget ér a  rally bajnokság,
Egyszer elmúlnak a színes gyorsok,
Sajnos véget ér az álom, sajnos véget ér a nyár,
De a szívünk addig új rallyra vár.

Babor


2007.05.11 14:54

Tető nélkül Ladád mondd, mit ér,
A legszebb autó, navigátor nélkül mondd, mit ér,
És a rally Kőváry nélkül,
És a Lada Öcsi nélkül
Mondd, mondd, mondd, mondd, mit ér?!

Bukás nélkül rally mondd, mit ér,
És a VFTS-ed a Webberek nélkül mondd, mit ér,
És a WRC a szervó nélkül,
Életed a rally nélkül
Mondd, mondd, mondd, mondd, mit ér?!

És rally nélkül mit érek én,
És rally nélkül mit érek én,
Rally nélkül mit érek én,
Mondd, rally nélkül mit érek én!

 

Babor


2007.05.11 14:52

Itt ül az idő a nyakamon, kifogy a gyors az autóm alól

Akkor is nyomom a gázt ha nem akarom, ha nem kísér senki a futamon

Szélvédőm mossa eső és szárítja a szél a versenyző mindig jobbat remél

Porból lettem  s porrá leszek, félek hogy nem fordulok el a B4-ben


2007.03.26 15:44

Éjjel fékezem, száraz murvás úton,

A féktárcsám már vörös tűzben ég,

Hozzá nyúlok, tiszta Recaro kesztyűben,

Csak hülj le nyugodtan, addig én tankolok.

 

Csak én tankolok.

Csak én tankolok.

 

Őstől örökölt a tűz, amivel terelgettelek,

Őstől örökölt a tűz, amivel keresztbe tettelek,

Vágyam hogy érezd, a sodródást...

 


2007.02.18 15:54
Majd ha nékem sok pénzem lesz,beülök egy H-s ladába.Úgy megyek majd ,mint az állat,mindenki pislog utánam.Amerre én járok füstöl a gumi,írígykedik minden magyar suzuki.Én a benzint nem sajnálom,Ukrajnából importálom....  (Attika)

2007.02.18 15:51

Favilla,fakanál,fatányér, meghalok a meghalok a LADÁÉR.Fakanál,favilla,fatányér, meghalok a meghalok a LADÁÉR.Ha bemegyek a pályára bent leszek,ha kidobnak a pályáról újra bemegyek,Mert favilla,fakanál,fatányér,meghalok a meghalok a LADÁÉR.....  (Attika)


2007.02.18 15:46
Veszélyes LADÁBAN,a legszebb RALLY-s overállban.Mert álmom egy LADA,lóerők hada.Hátsó kerék meghajtás,álmom egy LADA,lóerők hada nem kell hozzá semmi más...... (Attika)

2007.02.18 15:42
Édes anyám,kedves anyám,csak az a kérésem,hogy RALLY-s LADÁT,RALLY-s LADÁT csináltasson nékem.RALLY-s LADÁT seeeeeeeeeej-haj,szép sport kormányt rája,mert az illik illik az illik illik a maga fiának.Édes anyám,kedves anyám csak arra kérem magát,hogy gyorsan adja el,gyorsan adja el a család SUZUKI-ját.Kell nekem az ára,elköltöm LADÁRA...... (Attika)

2007.02.18 15:35

Szombathelyen a Hodulát láttam,ahogy ment attól leesett az állam.Sergett-forott a VFTS LADA,klincsel előre ment be minden kanyarba.Hodula,Hodula,Hodula sok gáz kell és kevés fék.Hodula,Hodula,Hodula ahogy mész az 1 égi tünemény.Mert úgy mész mint az isten,meg is nyered a versenyt,mert a VFTS LADÁD oly jójójóóóóóóó-jójójóóóóóóóó...Erőlködnek az ellenfelek,de hiába.Mert a végén úgyis te leszel a bajnok a H-ba.Nincsen olyan aki ebben  meg gátol,mert veled van Tomi a bátor navigátor...Hodula,Hodula,Hodula sok gáz kell és kevés fék.Hodula,Hodula,Hodula ahogy mész az 1 égi tünemény......  (Attika)


2007.02.18 15:26

Rendes ember én már nem leszek,

minden éjjel LADÁZNI megyek.

Várnak rám a LADÁS cimborák,

a jó gumik, a murvás pocsolyák.

Hogy mi lesz a vége nem tudom,

tetőzök 1 ködös hajnalon.

Amikor a garázsomba nyugovóra térek,

anyám mondj el értem 1 imát...


2007.01.30 15:08
"Csokonai Vitéz Mihály: Tartózkodó kérelem" VFTS Hatalmas kerekednek Nyoma, álmomba vissza ránt, Te lehetsz írja szememnek, Te aki sose bánt! Váltód csattogása Bokonyban ezer vadat elűz. Lámpáid villanása, Eleven hajnali tűz. Tedd el keresztbe, Rajongód csak erre kért. Hangosan, örjöngve, Fizetek válaszként. "raliroli"

2007.01.29 20:13

Ülök a Ladában búsan egyedül,fék helyett a gázpedált nyomom.

Odakinn az utcán riadt emberek,-Jaj istenem részegen vezet!

De szeretném az ezerkettest megállítani,az út menti akác fákat elhárítani,de az ezerkettes csak halad tovább,engem meg a mentő visz tovább.


2007.01.26 15:16

Egy szó, mint száz:

Rally:

 

Veszély: (ha kell válald be!)

Akadály: (egyszerüen: küzdd le!)

Győzelem: (veszteni nem fogsz!)

 

Siker: (ez majd jön, házhoz!)

Etap: (csak figyeld az órát!)

Mitfahrer: (ő sose vág át!)

Megszállottság: (ez kell, és:)

Imádat: (ez is, nem is kevés!)

 

Esés: (egyszer eljön!)

Zavar: (fejed emiatt sose főjön!)

Tipus: (válaszd a Ladát!)

 

Navigátor: (ne fűzd be a csaját:) )

Extrém: (az, amit csinálsz!)

 

Fanatizmus: (nyugi, ha kiállsz!)

Eredmény: (ez is jön, magátol!)

Lóerő: (reméljük, nem gától!)

Ereklye: (lesz egy csomó!)

Jutalom: (sok szép foto!)

Tempó: (csak nyomd tövig)

Sodor: (vigyázz, mert könnyen törik)

Dicsőség: (neked is jut)

 

Előny: (tarsd meg, hosszú az út!)

Lassító: gumikra oda figyelj!)

Rally vagy semmi, ezt ne felejtsd el!

 


2007.01.24 19:59
Versenyzői
„hitvallás”
 
Nézői
hozzáállás
 
Itiner
részlet
         
R EMÉNY!
 
 
K A LAND!
 
 
S ODOR!
BE L EAD?
 
V ONZ!
 
L E VÁG!
VÁL L AL?
 
R A LI!
 
SI M ÁN!
HIGG Y E!
 
KE G Y?
 
NYO M D!
RALLY E!
=
VÁG Y!
=
ENNY I!

 

"fotorobi"


2007.01.24 15:40

Ihlette: Petőfi Sándor (Megy a juhász szamáron...)
Megy a Ladás, határon! Padlót nyom a lába!
Murván vagy aszfalton? A próbát mind ki állja!
Időt, pénzt nem sajnál. Oda áll a "pástra"!
Hiányzik egy fokozat? Még azt sem bánja!
Fölpattan a gázra, a cél felé vágtat.
Ha későn fékez is, a Ladát berántja!
Elszántságában, mi is telhetne Tőle?
Nagyot rúg a kuplungba, csak a cél lebeg előtte!

 "fotorobi"


2007.01.24 15:06

Égi gyorsok győzteseinek

 

Itt, most kell (ki többé már

Nem felel)

Megemlékezni,

Ezer-egy emberről.

Mely most föntről nézi,

Ott lent, hogy élnek,

Rali rajongó népek.....

Imádatuk tárgya:

A lenti gyorsok vágya.

Mi csak szeressük a rally-t,

Ezt kívánják, az élő rajongók számára.....

 

Nyugalom, lent nem lehet

Unalom!

Gond nekik sincs,

Ott fent, hol sportkormány a bilincs.

De tedd szívedre a kezed:

Jobb lenne ittlen velük!?!

Azokkal, kikkel majd együtt nyeled,

Templomok zúgásai mellett, az

Oltalmazott égi port!

Kell egy szó, oly

Borzasztó......

Életük vége, de

Ki tanultuk Tőle...

És Tőle... Tőle......

Bizony, leckét majd még veszünk

Eleget, a Nincs sehol földbe!

Addig is: rallynak rosszat

Nem teszünk!

Igérjük meg mindörökre!

By:raliroli

Cica

 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!